Gartner positioneert NCC group (Fox-IT) als ‘Notable Vendor’

NCC group (Fox-IT) is door Gartner Inc. gepositioneerd als een ‘notable vendor’ in het rapport, Europe Context: ‘Magic Quadrant for Managed Security Services, Worldwide’.

Gartner erkent de noodzaak voor organisaties om de detectie- en responsmogelijkheden voor cyberdreigingen te verbeteren, en helpt bedrijven op het gebied van security en risicomanagement bij het evalueren van de markt op basis van hun producten of diensten, algemene levensvatbaarheid, sales performance, marktgerichtheid, marketinguitvoering, klantervaring en activiteiten.

Fox-IT maakt deel uit van NCC Group. NCC Group biedt een reeks van deskundige beheerde detectie- en responsdiensten van haar 24/7 Security Operations Centers in heel Europa, en helpt organisaties om een ​​duidelijk inzicht te krijgen in de beveiligingsproblemen die de integriteit van hun organisatie bedreigen.

Adam Palser, CEO at NCC Group said: “As part of a robust cyber security strategy, organisations need to be proactive in managing, detecting and resolving issues before they can negatively impact the business, which is why Managed Security Services are an important facet of the work we do.”

Gartner, “Europe Context: ‘Magic Quadrant for Managed Security Services, Worldwide’” Pete Shoard, 27 February 2018.

Download the report here.

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Communicatieadviseur