Harmen Dikkers benoemd tot directeur Fox Crypto B.V.

Delft, 16 december  2020 – Fox-IT heeft Harmen Dikkers aangesteld als directeur van Fox Crypto B.V., het bedrijfsonderdeel dat jarenlange ervaring heeft met cryptografie en het ontwikkelen van beveiligingstechnologie voor kritieke omgevingen tot op het allerhoogste beveiligingsniveau zoals overheidssystemen en industriële netwerken. Zijn aanstelling gaat in op 1 januari 2021.

Christian Prickaerts, Directeur Managed Services van Fox-IT: “Wij zijn blij Harmen te mogen verwelkomen bij Fox-IT. Harmen heeft veel ervaring met grote, impactvolle overheidsprojecten en een sterke achtergrond in strategische consulting. De opdracht voor verdere groei op nationaal en internationaal vlak is bij hem in goeie handen”

Harmen Dikkers is afkomstig van BAM Infra, waar hij in zijn meest recente rol als directeur van BAM Infra Rail verantwoordelijk was voor de business unit Maintenance (incl. HSL), Finance, IT, en alle verbetertrajecten. Na het afronden van zijn Master Technische Informatica aan de TU Delft begon hij zijn carrière als strategieconsultant bij ABN-AMRO.  Daarna was hij, eerst als consultant en later als associate partner, bij Bain & Company actief in de telecom-, technologie- en bancaire sectoren.